Acte normative Instituționale

07.10.2025
16736
Protocoale Clinice Instituţionale

 

PCI Colicistita acută calculoasă la adult

PCI Apendicita acută la adult

PCI Pancreatita cronica la adult

PCI Cancerul gastric

PCI Managementul hemoragiilor severe la pacientul chirugical, în chirurgia non-cardiacă

PC  Encefalopatia hepatica la adult

PC Hipoglicemia

 PCI Encefalopatie hepatica la adult

PCI Accident Vascular Cerebral

 

Proceduri Operationale

 

  1.  PO de sistem privind  Managementul Riscurilor
  2. PO privind prevenirea vătămărilor corporale prin cădere/lovire în UPU – IMU
  3. PO privind asigurarea securitatii, confidentialitatii si integritatii informatiilor in cadrul IMS IMU
  4. PO privind evaluarea si prevenirea pacientului care reprezinta risc de cadere
  5. PO privind managementul cazurilor de deces în Unitatea Primiri Urgențe
  6. PO privind depistarea și raportarea izbucnirilor de IAAM către Agenția Națională pentru Sănătate Publică
  7. PO privind sterilizarea instrumentarului reutilizabil și a echipamentelor medicale în UPU
  8. PO privind curățarea și dezinfectarea în caz de stropire/contaminare cu sânge și fluide biologice
  9. PO privind aplicarea măsurilor de prevenire post-expunere în caz de contact/stropire cu sânge și fluide corporale
  10. PO privind gestionarea deșeurilor medicale în UPU
  11. PO privind constituirea si intrunirea consiliului medical consultativ
  12. PO privind transportarea si manipularea pacientului
  13. PO privind evaluarea eficacitatii sterilizarii articolelor medicale
  14. PO privind prescrierea medicalentelor compensate in cadrul CNE
  15. PO privind monitorizarea video-EEG de lunga durata a pacientilor adulti
  16. PO privind programarea pacientilor la CNE
  17. PO privind igiena masinii de transport, alimente preparate
  18. PO privind controlul calitatii hranei
  19. PO privind receptionarea si transportarea preparatelor sanguine
  20. PO observatie si inregistrare a indicatiilor pentru transfuzie si argumentare a remediului transfuzional
  21. PO aprecierea manifestarilor transfuzionale cu efecte adverse
  22. PO pastrarea produselor sanguine
  23. PO determinarea grupei de sange si factorului Rhezus
  24. PO transfuzia derivatelor si componentelor sanguine
  25. PO testarea la compatibilitate
  26. PO primirea acordului pacientului pentru transfuzia componentelor si derivatelor sanguine
  27. PO privind schema de instiintarea a persoanelor abilitate cu functii de raspundere in caz de situatii exceptionale
  28. PO privind gestionarea fisei medicale a bolnavului de ambulator
  29. PO prinvind completarea fisei medicale a bolnavului de stationar 
  30. PO pregatirea pacientlui pentru prelucrarea chirurgicala a fracturii deschise
  31. PO privind transferul si insotirea pacientlui in cadrul IMSP IMU
  32. PO privind siguranta pacientolor 
  33. PO protejarea drepturilor pacientilor si insotitorilor
  34. PO drepturile fundamentale ale pacientului
  35. PO privind constituirea si intrunirea consiliului medical consultativ
  36. PO comunicarea si consilierea pacientului in UPU
  37. PO modalitatea adresarii si examinarii chestiunilor in cadrul comitetului de etica
  38. PO managementul cazului oncologic primar depistat
  39. PO privind prevenirea, examinarea si raportarea cazurilor de hartuire sexuala 
  40. PO privind evidenta si examinarea petitiilor
  41. PO privind depistarea si evaluarea complicatiilor medicale
  42. PO nimicirea inofensiva a medicamentelor cu termen de valabilitate expirat, contrafacute cu deficiente de calitate sau fara documente de origine
  43. PO managementul medicamentelor stupefiante, psihotrope si precursorii
  44. PO privind receptia produselor in farmacie
  45. PO organizarea activitatii personalului din cadrul farmaciei
  46. PO prezentarea cerintelor de catre departamente, sectii si servicii pentru achizitionarea medicamentelor si a altor produse de uz medical
  47. PO asigurarea cu medicamente, dispozitive medicale si echipamente
  48. PO scriningul microbiologic al pacientilor
  49. PO prevenirea infectiilor asociate cateterului vascular
  50. PO prevenirea infectiilor de situs chirurgical
  51. PO prevenirea pneumoniilor asociate asistentei medicale, inclusiv asociate ventilatiei mecanice
  52. PO privind gestionarea lengeriei
  53. PO privind colectatrea, sortarea si depozitarea deseurilor rezultate din activitatea medicala
  54. PO privind curatarea si dezinfectia generala in salile de operatii si de tratament
  55. PO privind masurarea temperaturii corpului
  56. PO supravegherea si ingrijirea pacientului postoperator
  57. PO privind administrarea injectiei subcutanate
  58. PO privind recoltarea sangelui pentru analiza de laborator
  59. PO pregatirea preoperatorie a pacientului
  60. PO efectuarea pansamentului si ingrijiorea plagii
  61. PO masurarea glicemiei cu glucometru
  62. PO montarea branulei
  63. PO privind masurarea pulsului
  64. PO privind masurarea tensiunii arteriale
  65. PO privind utilizarea instalatiilor bactericide ultraviolete 
  66. PO instalarea perfuziei intravenoase
  67. PO administrarea injectiei intramusculare
  68. PO administrarea injectiei intradermice
  69. PO efectuarea electrocardiogramei
  70. PO igiena cavitatii bucale si nazale
  71. PO administrarea insulinei
  72. PO privind masurarea respriratiei
  73. PO privind igiena mainilor
  74. PO privind arhivarea si pastrarea documentelor
  75. PO privind arhivarea documentatiei cu privire la personalul scriptic
  76. PO privind arhivarea documentatiei cu termen de pastrare permanent
  77. PO privind arhivarea documentatiei medicale
  78. PO privind asigirarea si respectarea metodologiilor nationale de supraveghere a maladiilor transmisibile cu potential nosocomial in UPU
  79. PO privind asigurarea acumularii, transmiterii si raportarii datelor si informatiilor esentiale in cadrul UPU
  80. PO privind evidenta si transmiterea documentelor medicale in arhiva IMSP IMU
  81. PO privind mentinerea si gestionarea inregistrarilor clinice pentru pacientii examinati sau tratati in UPU
  82. PO privind precautii suplimentare bazate pe transmitere
  83. PO  privind utilizarea echipamentului individual de protectie
  84. PO privind  acordul, consimtamantul informat al pacientului
  85. PO privind asigurarea curateniei curenta si generala UPU
  86. PO privind asigurarea elaborarii si implimentarii PO de Supraveghere al  IAAM
  87. PO privind asigurarea managementului pacientului cu adresare de urgenta in UPU
  88. PO privind asigurarea managementului pacientului cu adresare programata in UPU
  89. PO privind comunicarea și consilierea pacientilor în UPU
  90. PO privind controlul documentelor
  91. PO cu referire la obtinerea refuzului privind actul medical in UPU
  92. PO privind curatenia si dezinfectia generala si zilnica in bufetele sectiilor
  93. PO privind curatenia si dezinfectia spatiilor si echipamentelor in UPU
  94. PO privind depistarea si evaluarea complicatiilor medicale in UPU-IMU
  95. PO privind evaluarea gradului de satisfactie a angajatilor in UPU
  96. PO privind evaluarea sistematica a continutului si calitatii inregistrarilor clinice in IMSP IMU
  97. PO privind evaluarea sistematica a gradului de satisfactie a angajatilor institutiei
  98. PO privind evaluarea sistematica a gradului de satisfactie a pacientilor
  99. PO privind identificare corecta a pacientului, confirmarea diagnosticului, justificarea tratamentului prescris si promovarea continuitatii ingrijirilor medicale
  100. PO privind identificarea si supravegherea zonelor cu risc infectios pentru prevenirea si limitarea IAAM
  101. PO privind masuri de precautii standart
  102. PO privind monitorizarea calitatii aerului si prevenirea infectiilor aerogene
  103. PO privind organizarea consultului interdisciplinar in UPU
  104. PO prevenirea transmiterii tulpinelor multidrog-rezistente
  105. PO privind depistarea intoxicaiei alimentare sau alata boala diareica acuta
  106. PO privind triajul medical in UPU
  107. PO privind reacționarea rapidă si sesizarea autoritatilor competente in cazul in care sunt implicati copii si pacienti fara capacitate de decizie
  108. PO privind siguranta injectiilor
  109. PO privind supravegherea IAMM de catre serviciul pentru prevenirea si controlul infectiilor
  110. PO privind transferul pacientului in cadrul subdiviziunilor IMSP IMU si transferul interinstitutional
  111. PO privind utilizarea rationala a preparatelor antimicrobienelor
  112. PO privin asigurarea securitatii, confidentialitatii si integritatii informatiilor in UPU
  113. PO privind asigurarea sigurantei injectiilor in UPU
  114. PO tomografia computerizata in regim angiografic a membrelor inferioare si superioare
  115.  PO de sistem privind  Managementul Riscurilor
  116. POS comunicarea vestilor proaste pacientilor
  117. PO  privind eco-doppler intra/extracranian
  118. PO Ecocardiogafia pacientilor adulti
  119. PO privind investigatiile radiologice
  120. PO Investigațiilor Ecografice
  121. PO privind pregatirea pacientilor pentru Investigații ecografice
  122. PO privind radioscopia esofago-gastro-duodenala
  123. PO privind tomografia computerizata cranio-cerebrala+ contrast
  124. PO Tomografia Computerizata cu contrast la adulti
  125. PO privind urografia intravenoasa
  126.  PO privind Irigoscopia
  127. PO privind Invertigatiile Tomografia Computerizata nativa
  128. PO tomografia computerizata in regim angiografic a membrelor inferioare si superioare
  129. PO Tomografia Computerizata cranio-cerebrala nativa
  130. PO comunicarea si consilierea pacientilor alolingvi si persoanelor cu deficiente de auz, vedere, vorbire
  131. PO instruirea pacientului și a însoțitorilor
  132.  PO privin identificarea corecta a pacientului, confirmarea diagnosticului, justiicarea tratamentului prescris si promovarea continuitatii ingrijirilor medicale in inregistrarile clinice
  133. PO privind acordul, consimtamantul informat al pacientului
  134. PO privind adminstrarea paginii WEB
  135. PO privind asigurarea securitatii, confidentialitatii si integritatii informatiilor in IMSP IMU
  136. PO privind evaluarea sistematica a gradului de satisfactie a pacienților
  137. PO privind mentinerea si gestionarea înregistrarilor clinice pentru pacientii examinati sau tratati in sectiile clinice
  138. PO privind protejarea drepturilo pacientului si insotitorilor
  139. PO triajul epidemiologic
  140. PO privind comunicarea interna-externa
  141. PO managementul durerii
  142. PO privind evaluarea sistematica a continutului si calitatii inregistrarii clinice in IMSP IMU
  143. PO privind evenimentele adverse post-imunizare EAPI si RA
  144. PO privind managementul riscului cauzat de medicamentele aduse de către pacient sau rude pentru autoadministrare
  145. PO privind prescrierea remediilor antimicrobiene
  146. PO privind managementul medicamentelor cu risc înalt
  147. PO privind modalitatea de screening si evaluare primara a pacientilor critici
  148. PO privind sistemul de transabilitate a serviciilor medicale, perfectarea si mentinerea inregistrarilor clinice
  149. PO privind criteriile de includere a pacientilorcu leziune renala acuta in tratament cu hemodializa
  150. PS - Relatii cu publicul si Mass-Media
  151. PO privind Acordul pacientului pentru anestezie
  152. PO privind Managimentul pacientului critic

 

 

 

 

 

 

 

Спасибо за заявку
Ожидайте нашего звонка.